2012. december 3., hétfő

ma már ...*

... le merem írni, miket ettem/ittam:
ömlesztve, mert így jut eszembe:
6,8 deka ProBody kenyér
2 műkávé
1 körte
1 alma
kb. 2,5 deci gulyásleves leve (értsd: zsír, hús, krumpli, tészta nélkül!)
2 darab fornettis paradicsomos rúd
ez került nekem összesen 1061 kcl-ba úgy, hogy
- a napi bevihető maximális zsírmennyiséget 12 grammal léptem túl,
-  a napi bevihető fehérjemennyiséghez még min. 21 gramm kellene
-  a napi bevihető szénhidráthoz pedig még maximum 31 gramm hiányzik

(*= tkp. eddig is megtehettem volna, mert nem óriási kilengések történtek, de a bevitt zsírral mindig gondjaim vannak, és azt hittem, majd ha koppra jó lesz, csak akkor írom le. aztán rájöttem, hogy nem vagyok strucc. meg egyébként is kemény most a homok! )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése