2010. május 11., kedd

2. nap: általános nap 1. - 3. kör

reggeli: 1 pohár joghurt, 1 darab alma
délelőtt: 2 darab alma
ebéd: 20 deka grillcsirke + 30 deka kovászos uborka
vacsora: tojásrántotta 2 tojásból (zsiradék nélkül teflonban sütve), Abonett/hamlet szelet (2), 2 db zöldpaprika



update: reggeli joghurt alma nélkül, viszont 2 darab fonettis tökmagos pogácsa elcsábított. na jó, bevallom, vérvétel után voltam, és ugyebár ilyenkor  pótolni kell... vagy nem.
egy alma 10 óra körül, ebédre  szezámmagos csirkemell + citromlé.
vacsorára pedig 2 tojásból  tükörtojást rittyentettem oly módon, hogy tettem a teflonba egy kis szalámit (3 szűzhártyavékony szeletet), vártam, kicsit kiolvadt  a zsír, zutty bele egy fél cső, szintén vékonyra vágott zöldpaprika az erősebbik (másképpen: kétszer csípős) fajtából, egy kis lila hagyma, és úgy rá a tojásokat.
megsütöttem mindkét felén (mert én így szeretem),  és mennyei volt!! hamlet es minden más kenyérpótló nélkül  alaposan megrágva minden falatot, hogy az ÍZ áradjon szét a számban. mert megérdemlem. :)


folyadék: 3,2 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése