2010. augusztus 5., csütörtök

tegnapi és a sok tegnapelőtti

igaz, hogy régen írtam már arról, hogy mi az, amit eszem, de ez nem azért történt, mert nem mertem őszintének lenni magammal. nem. ennél sokkal prózaibb oka van:  főleg joghurtokat/joghurtitalokat ettem /ittam, ill. soksok zöldséget, no meg szilvát. szerintem életemben összesen ennyit még nem!
úgy gondolom, mától ismét írom. de nem előre eltervezett menüsor szerint étkezem majd, hanem ad hoc jelleggel, és inkább a folyadékmennyiségre leszek kíváncsi, no meg arra, hogy mit eszem, ha nincs szabályokhoz kötve.

tegnapira még emlékszem:
reggeli: 3 burgonyás pogácsa by fornetti
ebéd: lencsefőzelék by kisbugaci fele
vacsora : a másik fele
meló után: 500 gramm vaníliás-meggyes 0,1%-os zsírtartalmú ivójoghurt.

folyadék: 4,5 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése