2012. május 29., kedd

bevallom, a nagy technikai átütemezésben elfeledkeztem az "eredeti" menetrendről, és a keddi étrendem sem az alapján áll össze, ebből következik, hogy ezen a héten nem az igazi receptúra szerint étkezem.
nem vétkezem (nem bírtam kihagyni a szójátékot!), hiszen az ebédemet úgy rendeltem, hogy megfeleljen  a testsúlycsökkentésnek. 


Reggeli: 1 pohár joghurt, 1 darab alma
Délelőtt: 2 darab alma
Ebéd: 
  Sóskafőzelék, főtt burgonya, főtt tojás
  710 kcal
  Fehérje: 22,7 g 
  Zsír: 26,8 g 
  Szénhidrát: 91,1 g
Délután: 1 kv (cukor nélkül)
Vacsora: 1 tojásból rántotta (teflonban, olaj nélkül!), 2 darab zöldpaprika


Update:
most délután három körül jár az idő, és egy csöppet módosultak a föntiek.
nevezetesen.


R: 1 pohár görög joghurt (kekszes)
E: a sóskához kapott 2 darab főtt tojást nem ettem meg, a krumplit igen.
V:  a tojás lesz ! 


Folyadék. eddig 1,5 liter zöld tea + 1 liter víz 


update 2:
és lőn ahogy elterveztem! :) hurrá!! 
a kv elmaradt, ami nem baj
V: a 2 kemény tojás vala erős zöldpaprikával és egy fél kápiapaprikával 
az összfolyadék: 2,8-3 liter körül!


azt hiszem, igazán jól teljesítettem ma, egy kis vállveregetés magamtól magamnak. nemcsak ezért, hanem  mert sokszor szaladtam fel a cégnél az emeletre vízért (félliteres a flaskám), és ez komoly mozgásnak számít! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése