2012. augusztus 23., csütörtök

18. nap: általános 10.

R: 1 db alma
E: sonkasaláta (20 dkg gépsonka, 15 deka kovászos uborka, 5 deka zöldpaprika, 5 deka olajbogyó, 1 deci joghurt)
V: 5 deka párizsi + 15 deka kovászos uborka

update:
R-T: kb. 30 szem szőlő
E: Chilis tészta tofuval, zöldségekkel *
bevallom, még sosem ettem tofut, ez az első találkozásunk, és nagyon ízlett. 2 db járt a kajához, kb. 8x4x1 centis nagyságban. szerintem szójás-mézes "páccal" sütötték ki, mert szép pirosas bundáskenyér színe volt. a tészta teljes kiőrlésű (durum) penne; a fellelhető zöldségek (sárgarépa, zeller, póréhagyma, petrezselyemzöld, csilipor) ízharmóniája fenséges élményt adott.
U: 1 műkávé
V: a két tofu egy másik, ugyanilyen menüből. a tészta részét a zuram vacsorázta. (igaz, utána megevett még 10-15 deka sonkaszalámit 2 kovászos uborkával és 4-5 szelet Lipóti rozskenyérrel)
folyadék:  4,6 liter
* = nem, nem adtam fel az "eredeti" diétát, és fogalmam sincs, mennyi kalóriát és miegymást tartalmazott a mai étkezésem. egyszerűen rábukkantam egy másik étel-házhozszállító cég honlapjára, melyen megláttam a "Lúgósító" ebédeket is, és kedvem támadt kipróbálni.
lesz még ilyen nap, megsúgom, mert a 35. hétre is rendeltem már. sőt legszívesebben mindennap kipróbálnék egyet-egyet a lúgosító kaják közül...
szerintem nem hizlalnak, és csupa-csupa egészséges tápanyagot tartalmaznak.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése