2012. szeptember 24., hétfő

15. nap: zöldségnap

nyers vagy párolt zöldségek tetszés szerinti mennyiségben
R-T: 15 deka sárgarépa reszelve + kicsi olívaolaj + fél citrom leve összekeverve
E: paradicsomos káposztafőzelék (241 kcal; 49 CH)
U:
V:
update:  bizony, a mai nap SEM az eltervezettek szerint alakult.  ott kezdődött, hogy igen későn ébredtem, ergo örültem, hogy időben beértem a munkahelyemre. ott viszont meglepetés várt: nem azt a kaját hozták ki, amit rendeltem, így voltam olyan silly, hogy inkább nem ettem meg, semmint ne a zöldségnapra megfelelőt egyek: pontosabban összesen 2 evőkanál rizibizi ment a gyomromba. a maxiadag többi részét két kolléganőm vállalta be. (korgott a gyomrom, én mégis azt az embert sajnáltam, aki e helyett a tetemes mennyiségű és bizonyára ízletes kaja helyett megkapta az én soványka paradicsomos káposztámat.
U: egy szelet Wasa kenyér + 1 műkávé
V: zöldségleves + 22 deka konzerv fehér bab fokhagymával, paradicsommal, erős paprikával és leheletnyi olívaolajjal meghintve
V2:  kb. 40 deka szőlő

folyadék: 3,5 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése