2013. augusztus 25., vasárnap

el kéne

itt a baj! ismét "el kéne kezdeni"!!

pedig mennyire látványosan (le)fogytam már tavaly ilyenkorra is, de a legcsinibb talán október körül voltam, bár még mindig 10-12 kilóra az álomsúlyomtól.

azt hiszem, a döbbenettől van, hogy alig eszem 2 napja. igen. akkor láttam négy fényképet, melyeken szerénységem is szerepel a többiekéhez képest egyáltalán nem szerény testméretekkel.

nézek tükörbe itthon, és az utcai a kirakatokban is látom olykor, hogy nádszálnak nem vagyok éppen nevezhető, sőt!

de az a négy fénykép!!!
azért az igen durva, hogy az egyik fotón szereplő ismerősöm combja  kb. olyan vastag, mint az én felkarom.
és ő sem sovány, ellenben normális méretekkel rendelkezik.

valamit valamikor naggggggyon elszúrtam táplálkozásilag.
pontosabban nagyon jól tudom, hogy mit mikor és miért, de most már kései a bánat.

szégyen, nem szégyen, be kell látnom: kudarcot vallottam, ezért már mától  (vasárnap van) másképp eszem, mint (t)ettem eddig.

lassan, de remélhetőleg biztosan haladva a cél felé.

s hogy mi a cél?
egy fogyókúrás blog esetében mi lehetne más, mint fogyni, lefogyni.
először "csak" kb. 10%-nyit a  jelenlegi testtömegemből, utána pedig már úgyis minden könnyebben megy.
a "menés" is.

7 megjegyzés:

  1. Thanks for sharing information with us that how we keep healthy our bludder. Today i read many blogs about health and skin i found some helpful information about prp injection for hair loss treatment,and laser treatment for face hair removal.I love this guide so i recommended to all to read this information.

    VálaszTörlés
  2. I read your article it is very informative for me. thanks.
    Living Room Furniture

    VálaszTörlés
  3. This article related to....I look in the mirror at home, and in the street shop windows I see sometimes that I can’t just be called a reed, in fact!
    Water Flosser

    VálaszTörlés
  4. Very informative blog thanks for sharing.
    Pet Cooling Mat

    VálaszTörlés
  5. Buy Bell’s Palsy Herbal Treatment and treat temporary paralysis in the facial muscles which plays an important role in nourishing brain cells

    VálaszTörlés
  6. Natural Treatment for Cellulitis can help you treats symptoms naturally without costs. Herbal Supplement relief from pain, redness, and swelling caused due to cellulitis.

    VálaszTörlés
  7. köszönöm Dr. Ellennek a nekem tett szívességet. Nagyon izgatott vagyok, mert a bérlőm végre kifizette a két éves bérletemet. kifizette a pénzt, és most nincs a házamban. Nélküled nem tudtam volna megkapni tőle a pénzt. Bíróság elé vittem, de hosszú időt adtak neki az adósság kifizetésére, de köszönöm, hogy rövid időn belül kifizette. Ígérem, hogy továbbra is online és mindenhol tanúskodni fogok hatalmas munkájáról. Ha az alábbi problémák bármelyike ​​merül fel, forduljon Dr. Ellenhez a WhatsApp-on keresztül: +1(815)564-3618
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) hagyja abba a hűtlenséget
    2) folyamatos adósok
    3) szerelmi varázslat
    4) a kölcsön előtörlesztése
    5) hagyja abba a kábítószer-függőséget
    6) megoldás a gyenge szexuális teljesítményre
    7) hagyja abba az ismételt abortuszt
    8) megoldás a meddőségre
    9) Előléptetés a munkahelyen
    10) erős varázsgyűrű
    11) Hagyd abba a válást
    12) Szerezze vissza az exét
    13) Törd le a megszállottságot
    14) Térjen vissza a küldő varázslatához
    15) Védővarázslatok
    16) a családi boldogság varázslatai
    17) Varázslatok lottónyereményekhez
    18) szerelmi varázslatok melegeknek
    19) Leszbikus szerelmi varázslatok Nem számít, milyen problémái vannak, Dr. Ellen segíteni fog.
    WhatsApp: +1(815)564-3618
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    VálaszTörlés