2013. augusztus 25., vasárnap

el kéne

itt a baj! ismét "el kéne kezdeni"!!

pedig mennyire látványosan (le)fogytam már tavaly ilyenkorra is, de a legcsinibb talán október körül voltam, bár még mindig 10-12 kilóra az álomsúlyomtól.

azt hiszem, a döbbenettől van, hogy alig eszem 2 napja. igen. akkor láttam négy fényképet, melyeken szerénységem is szerepel a többiekéhez képest egyáltalán nem szerény testméretekkel.

nézek tükörbe itthon, és az utcai a kirakatokban is látom olykor, hogy nádszálnak nem vagyok éppen nevezhető, sőt!

de az a négy fénykép!!!
azért az igen durva, hogy az egyik fotón szereplő ismerősöm combja  kb. olyan vastag, mint az én felkarom.
és ő sem sovány, ellenben normális méretekkel rendelkezik.

valamit valamikor naggggggyon elszúrtam táplálkozásilag.
pontosabban nagyon jól tudom, hogy mit mikor és miért, de most már kései a bánat.

szégyen, nem szégyen, be kell látnom: kudarcot vallottam, ezért már mától  (vasárnap van) másképp eszem, mint (t)ettem eddig.

lassan, de remélhetőleg biztosan haladva a cél felé.

s hogy mi a cél?
egy fogyókúrás blog esetében mi lehetne más, mint fogyni, lefogyni.
először "csak" kb. 10%-nyit a  jelenlegi testtömegemből, utána pedig már úgyis minden könnyebben megy.
a "menés" is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése