2009. március 11., szerda

ciki

elszöntyömpörödöttségemtől csak bizonytalanságom nagyobb. és nem kicsit.
a zuram ugyanis azt mondta ma, hogy úgy látja, mintha jó pár kilót szedtem volna fel.

igen, rendkívül kedves ember...
vagy talán "csak" őszinte volt?

mindenesetre ma semmit nem vacsoráztam. úgy döntöttem, elég lesz nekem a nap folyamán elfogyasztott 3 tökmagos pogi, 1 kakaós csiga, 2 darab csokis mézespuszedli, 1 darab csokiscsokis bonbonvalami, illetve a 2 sós stangli, amit a Sarki péknél vettem....

holnap pedig gyümölcsnap. ha beledöglök is! sőt lehet, hogy pénteken is gyüminapot tartok, és akkor szombaton jöhet egy lénap. jééé-nap lenne, de megcsinálom!
csak azért is!!

3 megjegyzés:

  1. drukkolok Neked! Menni fog! :)

    VálaszTörlés
  2. Ne csináld! Ne csinálj két gyümölcsnapot egymás után! És tartod a lénapot? Én nem tartottam. A gyümölcs nap után újra fehérje következett és így is rengeteget fogytam! Ne szaladjon el a ló, mert hamarabb kifárad a szervezeted! És egy tipp: a gyümölcsnapot elviselhetőbbé teszi néhány szelet puffasztott búza, én úgy vészeltem át. Hajrá!!!

    VálaszTörlés
  3. Ne keseredj el! Menni fog! :)

    VálaszTörlés