2012. január 12., csütörtök

lépésről lépésre..

...ahogyan a gyermek járni tanul, úgy kezdek bele (ismét, de szerintem nem utoljára. sajnos. bár ki tudja?) a teljes életmódváltásba!!
lehet, hogy nem naponta, de mindenképpen jelezni fogok minden apró fejlődésmorzsát.

célom nem kevesebb, mint jövőre Santiago de Compostelába eljutni, vagyis végigjárni a Caminót.
egyedül. gyalog.

addig még több harcot meg kell vívnom.
elsősorban magammal, de a zurammal is, aki félt, és már most ideges lesz, ha meghallja a - szerinte eszement - tervemet, ám én makacs vagyok/leszek/vagyok, és elhatároztam, hogy lesz, ami lesz: márpedig végigjárom az Utat.

még sok nap van hátra, de elhatározásom szilárd.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok!Már azt hittem feladtad,vagy csúcs szuper modell lettél.Üdv a klubban.Mióta feladtam nem fogyózok,csupán visszavettem a kaja adagot 10 kg fogytam.Az ünnepek alatt ettem mindent számolatlanul, és félve merészkedtem a mérlegre.+2kg .Jó úton járok látom.Nem rólam van szó.Én figyelemmel kísérlek és tapasztalataidat olvasva hasznosítom is.

    VálaszTörlés
  2. Ez gyönyörű cél! Sok örömet kívánok a az úton (az indulásig vezető úton is.) :)

    VálaszTörlés