2012. május 30., szerda

3. nap nem a menetrend szerint

ez lesz a 3. nap, de nem az eredeti menetrend szerint. ez egyébként nem hiszem hogy nagy baj, sőt! talán még inkább inspirál az egészségesebb életmódra :)

eredetileg barnarizs-nap lenne a mai, és hogy a kecske is jóllakjon, és a már megrendelt ebédem se vesszen kárba, kombinálom a kettőt:
azaz: délelőtt főzök 15 deka barna rizst, ha lesz időm, eszem is belőle.
Ebéd (megrendelt kaja):
Trikolor saláta (paradicsom, sárga és piros pritaminpaprika, kukorica, jégsaláta) avokádókrémmel, sült pulykamell csíkokkal
328 kcal
ettől tutira megéhezem pár órán belül, és jól is jön a  barna rizshez. még az is lehet hogy összekeverem vele, és úgy eszem meg. nyamm, éhes lettem, de itt a palack mellettem, és jól meghúzom! :)
vacsora: a maradék barna rizs

Update: 
nem volt időm reggel rizst főzni, ergo egy pohár görög joghurttal csillapítottam a gyomrom korgását. 
az ebéd  mennyei volt!! 
délután megittam egy gépi krémkapucsinót elmajszoltam hozzá egy fél puffasztott rizs lapot
vacsora: 3 gerezd fokhagyma, 10 dkg pulykasonka, 2 paradicsom, 1 zöldpaprika 


Folyadék: 2,5 l víz + 0,5 l zöld tea  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése