2012. május 31., csütörtök

nem mondtam csütörtököt

R: 1 pohár joghurt
A mai ebédem:
Grill csirkemell (pác: joghurt, olívaolaj, bazsalikom, koriander), sárgarépás jázmin rizs
493 kcal 
Folsav: 41 ľg
Fehérje: 37,7 g 
Zsír: 14,3 g 
Szénhidrát: 50,2 g
vacsora: 10 dkg sonkaszalámi  + 2 paradicsom + 1 zöldpaprika

Update:
reggeli: az előző napról maradt zöldségleves (kb. 4 dl )
           3 perces mikrózás után +  2 evőkanál zabpehely bele, állni hagytam, majd mindmegettem! :)
ebéd: a fenti, ám elfeleztem a rizst. egyik részét megettem a csirkemellel (mmmh! omlós volt, puha, és jó ízű!),
              a másikat munka közben, mikor rám tört az éhség, megeszegettem.
vacsorára is maradt pár falat, de kiegészítettem kb. 6 deka sonkaszalámi, 1,5 zöldpaprika, 2 db kis 
              paradicsom, kevés citromlé + olívaolaj + lila hagyma keverékével. az egészet jól összezutyultam, és
              nagyon jóllaktam!

folyadék: 0,8+0,5+1,5 liter víz + 0,5 l zöld tea

2 megjegyzés: