2012. június 20., szerda

24. nap: általános 1.

lassan véget ér a 28 napos (4 hetes) étrendsor.
ezt követi egyhetes szünet (semmi habzsi-dőzsi!!), és kezdődik elölről az egész.
lehet, hogy majd úgy igazítom, hogy az 1. nap NE hétfőre essen, még nem tudom, hogyan lesz.
mindenesetre évekkel ezelőtt, az első "ilyenemnél" csütörtökön kezdtem, és olyan jó volt, hogy a joghurtkanalazós vagy a gyümölcsmajszolós napok vasárnapra estek..

de odébb még a vége az elsőnek is. ez a 24. nap: általános 1.
R: 1 pohár joghurt + 1 db alma
De.: 2 db alma
E: 20 dkg grillcsirke + 30 dkg kovászos uborka
ehelyett ez lesz az ebédem :)
 Gyömbéres, fahéjas tengeri halszeletek, snidlinges vajban párolt zöldségek
481 kcal 
Koleszterin: 110 mg
Nátrium: 713 mg
Fehérje: 42,3 g
Zsír: 17,9 g
Szénhidrát: 32,3 g

délután öt óra, és már megittam 4 liter vizet! mennyi lesz ma vajon a folyadékmennyiségem?

V. tojásrántotta (2 db tojás teflonban sütve - zsír nélkül!), 2 db zöldpaprika, 1 db hamlet/abonett

Update:
khm! a vacsorám nem az eredeti  terv szerint alakult!
 6 óra felé megettem egy almát, a reggelinél és a délelőttinél kihagytam.
nem ez a baj. a gáz  az, hogy megettem 4, azaz Négy darab tejespitét!!!!!!! :(((((((
és kezd elkeseríteni, hogy képtelen vagyok ellenállni a finomság(ok)nak
.
most ráfoghatnám ezt a kilengést arra, hogy kollégámtól rossz (mit rossz: egyenesen katasztrofális!) híreket kaptam a cégről/től, és tulajdonképpen ezen kattogott az agyam, miközben remegő kézzel tömtem magamba a tejespitét.
ráfoghatnám, de nem teszem.
mert igenis tudnom kell NEM-et  mondani, vagyis nem adni "felmentést" magamnak az előre megszabott étrendtől! és punktum!!

folyadék: 6,2 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése