2012. június 21., csütörtök

25. nap: rizsnap

15 deka (kb. 5 evőkanál) rizs - lehetőleg barna rizs - egész napra elosztva!!
természetesen lehet ízesíteni max. 5 deka zöldségfélével, ha sósan, illetve 10 deka idénygyümölccsel, ha édesen szeretnénk enni.

update:
hurrá! sikerült betartanom mindenféle melléevés nélkül a napot!
persze nem ment nehezen, hiszen az úgy volt, hogy eleve déli 12-kor kezdődött a napom, mert akkor ébredtem. :)  igen, a szabadnap szépségei!
  
takarítás, mosás, teregetés után fogtam hozzá a rizsfőzéshez (barna rizsnél ez kb. jó 40 perc, nem áztattam be előre, de soha nem is tettem még így!). adtam a rizshez egy fél lila hagymát, egy fél vöröshagymát (mindkettő maradék volt), illetve egy szintén már jó pár napos erőspaprika-csutkát, majd egy kis sót a fövés vége felé.


a lényeg, hogy délután 4 után pár perccel volt a "reggelim", és utána gyors egymásutánban tízóraiztam, ebédeltem, uzsonnáztam és vacsoráztam. ez utóbbit fél nyolc előtt valamivel.
utána nem sokkal fogat mostam, hogy még véletlenül se egyek semmit, de nem is voltam éhes. és ez jó!

folyadék: 5,8 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése