2012. július 28., szombat

27. nap: általános 2.

R: 10 deka gépsonka + 10 deka paradicsom
T: gyümölcs
E: pirított gomba + babcsíra + paprika  + paradicsom + hagyma (= lecsós gomba)
U: gyümölcs
V: 1 lágy tojás + 1 zöldpaprika

update:
jelentem, most három óra körül jár az idő, és nemrég fejeztem be az ebédet.
van az úgy, hogy az emberlány későn - ma pl. 12-kor - ébred (khm!, elég gyakran!), és ilyenkor bizony "összeomlik a rendszer".
ez nem oly nagy baj, hiszen megettem 2 darab kisméretű őszibarackot, majd kiötlöttem, hogy mit alkossak a gombából...
rájöttem, és valami csodásat kreáltam!
leírom:
2 vöröshagymát laskára vágtam, kis olívaolajon megfonnyasztottam, lefedtem, pároltam, sóztam, borsoztam, tettem hozzá kis köménymagot, szerecsendiót, borsot, majd belekevertem 12 deka üveges csiperkegombát (leve nélkül), és egy kis konzervdoboznyi babcsírát, és pároltam. 
ekkor abba is hagyhattam volna akár, mert az illata és az állaga is kitűnő kajára utalt, ám nem álltam meg. felkarikáztam hamar 1,5 zöldpaprikát (erőset), 3 kicsi t. v. paprikát, 1 kápia paprikát, és zutty a a többihez, 2,5 paradicsomot gerezdeltem bele, végül felöntöttem kb. fél deci paradicsomlével, lefedtem, hadd érjenek össze az ízek!
amikor már majdnem kész volt, rájöttem, hogy van a hűtőben még két tojás. gyorsan lemostam őket, egyenként feltörtem, a serpenyőben két helyre öntöttem. letakartam egy kis ideig, majd kinyitottam, hogyha sok lenne a leve, elfőhesse, végül pedig letakartam, elzártam alatta a gázt, de rajta hagytam...
kalóriailag nem tudom, mennyi az összértéke (majd kiszámolom!), de nagyon finom volt, és marad belőle uzsonnára vagy vacsorára is!
javaslom bárkinek, és nem csak a diétázó fogyókúrázóknak! 
folyadék negyed négyig: 2,2 liter   


update2:
vacsora: 3 sárgabarack + 3 lapos barack
folyadék: a nap folyamán összesen 4,2 l iter


update3: kiszámoltam az ebédem össz-kalóriaértékét: max. 500 kcal



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése