2012. augusztus 15., szerda

10. nap: zöldségnap

- nyers vagy párolt zöldségek tetszés szerinti mennyiségben
   vagy
- káposztaleves (1 közepes fehér káposzta, 4 db kis vöröshagyma, 1 db paradicsom, 2 db zöldpaprika, 2-3 db zellergyökér vagy zellerszár, 4 db sárgarépa, petrezselyemzöld, bazsalikom, fűszerek)

update:
khm! nem egészen úgy alakult, ahogyan terveztem, de meg tudom magyarázni! :)
R: 1 Medve kocka sajt, sonkás + 1 deka (! lemértem!) kenyércsücsök barna (rozs)kenyérből
T: 10 szem kölesgolyó + 1 műkávé
E: zöldségleves
U: 1 kis doboz bébirépa
     + 1 Hamlet + 1 műkávé
V: magyar feketeszőlő (vagy kékszőlő), isteni finom + 1 ugyanakkora fürt zamatos fehérszőlő +3 magyar őszibarack (azért hangsúlyozom, hogy magyar, mert tutira az, hiszen sógornőmék hozták, kertjükben termett!)*
folyadék: 3,2 liter

* = igen, tudom, hogy a gyümölcs nem = zöldség, de amikor majd' megszólalt a barack, és a fürtön lévő összes szem szőlő arra kért, hogy mostazonnal egyem meg, mert különben holnapra már nem lesz jó...
igen, elcsábultam. bevállalom. ez is én vagyok: rugalmas. nem mint a merev acél!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése