2012. augusztus 20., hétfő

15. nap: zöldségnap


a sillabusz szerint:
- nyers vagy párolt zöldségek tetszés szerinti mennyiségben
   vagy
- káposztaleves (1 közepes fehér káposzta, 4 db kis vöröshagyma, 1 db paradicsom, 2 db zöldpaprika, 2-3 db zellergyökér vagy zellerszár, 4 db sárgarépa, petrezselyemzöld, bazsalikom, fűszerek)

ámde: 
tegnap lecsót főztem, és mielőtt a zuramnak beleszórtam tarhonyát, kiszedetem a lábasból  kb. 50 dekányit, és ezt eszem ma ebédre, vacsorára. a lecsó is zöldség. nemde?  
update:
későn keltem, így a reggelit, a tízórait és az ebédet gyakorlatilag egyetlenegy étkezéssel oldottam meg, én regebédnek neveztem el. nagyon finom volt a tegnap készült lecsó, a zuramnak is ízlett, igaz, az övé tartalmasabb volt (kolbászkarikák + tarhonya + friss kenyér), mint az enyém (natúr lecsó), de így is megettem a 2/3-át.
V: a lecsó maradék 1/3-a
V2: 1 d paradicsom
folyadék: 4 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése