2012. augusztus 9., csütörtök

4. nap: általános 2.

későn keltem, tehát  a reggeli és a tízórai helyett egyből az ebéd volt soron, ám a reggelire előírtak szerint:
10 deka gépsonka (én uzsonnasonkát ettem) + 1 paradicsom  + 1 kovászos uborka + 1 erős(nek mondott, de nem az)  zöldpaprika + 1 kápia paprika

az uzsonnám valószínűleg 1 műkávé lesz 20 kölesgolyóval
a vacsorát még nem tudom, de szerintem egy görög joghurt (kekszes)

update:
uzsonnáig minden rendben is volt, ám a 20 kölesgolyó (egy golóbissal sem több) bizony kevésnek bizonyult, így esett meg, hogy mire észbe kaptam, máris 7 deka (!) Halász-féle sült, fokhagymás tokaszalonnával tértem haza a boltból!
van az úgy, hogy az ember lánya megkívánja az ilyesmit, és általános nap lévén saját hatáskörében úgy dönt, hogy meg(t)eheti. nem ám kenyérrel!
paradicsom, zöldpaprika, kovászos uborka volt a tányéromon a szalonnadarabka mellett.
és majd' elfelejtettem: a kekszes görög joghurt helyett tévedésből citromosat vásároltam. nem bántam meg! :)

folyadék: 4,5 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése