2012. szeptember 1., szombat

27. nap: általános 2.

a sillabusz szerint:
R: 10 deka gépsonka + 10 deka paradicsom
T: 1 db körte
E: gombasaláta (30 deka párolt gomba + 1 deci joghurt + fűszerek
V: madártej (1 db tojás 2deci tej, kis vaníliarúd, édesítő)
    (megjegyzem: ezt még soha nem készítettem, valószínűleg ma sem teszem)
    lehet, hogy helyette egy kis Halász-féle fokhagymás sült tokaszalonnát eszem erős paprikával,
    paradicsommal és kovászos uborkával!

update:
R és T a sillabusz szerint
E: 12 deka üveges konzervgombát kis olívaolajon megpirítottam, tettem hozzá erős zöldpaprikát,  fekete borsot + csilit, pici sót, a tetejére ütöttem egy tojást, és hamm megettem.
V: 5 dekánál valamivel kevesebb Halász-féle fokhagymás sült tokaszalonna + fél kovászos uborka + 2 kis paradicsom + 1/2 erős paprika
folyadék: 5 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése