2010. március 30., kedd

16. nap: általános 9.

reggeli: 1 db banán
ebéd: csirkesaláta (15 deka párolt vagy rostonsült csirkemell, 10 deka uborka, 10 deka paradicsom, 1 darab kemény tojás, 1 deci joghurt összekeverve, jégbehűtve)
vacsora: túróval töltött paprika (5 deka sovány tehéntúró, kis mustár, icipici fej vöröshagyma, pirospaprika, só, köménymag - gyakorlatilag körözöttet készítünk, majd 2 db zöldpaprikába töltjük)

update: na, ma azt hiszem, sokat ettem kompenzálandó a tegnapi keveset. :/
reggel két banánnal nyitottam, ebédre a csirkemellből nem készítettem salátát, csak megsütöttem és hammbekaptam, ergo no tojás, no joghurt. 
vacsorára egy zöldpaprikába töltöttem 3 teáskanál ajvárral összekevert 10 deka túrót, utána megettem egy görög kekszes joghurtot.
folyadék: 2,3 liter  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése