2010. március 29., hétfő

mankó, trükk vagy minek nevezzem?


az úgy volt, hogy a pénteki tecsósbevásárláskor vettem egy csomag biobulátát és egy csomag puffasztott biokölesgolyót.
tkp. ugyanazt a célt szolgálja mindkettő, amit a hungarocell (lánykori nevén: puffasztott rizsszelet), azaz enni, rágni... no nem marékszámra, és nem is folyamatosan, viszont szinte állandóan "rágicsálható" egészséges eledel.

ma pl. kávézáshoz ettem meg 3 (azaz Három) bulátát, illetve a nap folyamán összesen max. 10 darabot.
és  jó. és elég!! és mivel ittam is éppen eleget, úgy eltelített, hogy itthon (jamerthogy melóztam) csak azért vacsoráztam, hogy kipipálhassam a menüt.
érdemes kipróbálni!

2 megjegyzés:

  1. Én a kisebbik zacsiból meg tudok enni fél zacsival. Én azért veszem, hogy amikor éjszakás vagyok, akkor legyen mivel elszórakoztassam magam és ne csokit kívánjak meg.

    VálaszTörlés
  2. akkor már célt értél, ha bevált mint "csoikipótszer"! :)

    VálaszTörlés