2010. április 3., szombat

20. nap: általános 11.

reggeli: 20 deka nyers ananász
ebéd: hagymaleves, töltött karalábé (10 deka darált borjúhus, 1 evőkanál zabkorpa, 1 tojás, ízlés szerinti fűszerek, összekeverni, 30 deka karalábéba tölteni)
vacsora: 1 darab alma vagy narancs

update: khm! azazhogy ajaj! vagyis a mai napot egyáltalan nem az előírások szerint abszolváltam. sajnos. 
kezdődött ott, hogy reggelire eleve nem ettem ananászt, mert a múltkor is több mint fele a szemétben landolt, ahhoz pedig túl drága, hogy gyakortatilag a tara több legyen, mint maga a nettó gyümölcs. helyette ettem ananászpürét (igen, bébiétel!!), viszont hozzáadott cukor és mindenféle E-szám nélkül. nyamm, finom volt!
délelőtt pár szem bulátát kaptam be csak azért, mert észrevettem a szekrényen.
ebédre sárgaborsópürélevest kanalaztam (max. 1,5 decit), majd jött a pulykamell céklával.
délután megittam egy acskós hagymalevest.
vacsora: kicsi sonka (<1 centi vastag), kicsi kolbász (kb. 5 centis), 1 keménytojás, retek, újhagyma, zöldpaprika.  
és utána valamikor később egy banán elmajszolása zárta napot. 


folyadék: 2,8 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése