2010. június 2., szerda

24. nap: általános 1. - 3. kör

reggeli: 1 pohár joghurt, 1 darab alma
délelőtt: 2 darab alma
ebéd: 20 deka grillcsirke + 30 deka kovászos uborka
vacsora: tojásrántotta 2 tojásból (zsiradék nélkül teflonban sütve), Abonett/hamlet szelet (2), 2 db zöldpaprika



update: általános napnak indult, általánosan renitens nappá vált, hiszen gyakorlatilag mindent ettem, amit ma n(s)em lett volna szabad, viszont azt, amit  kellett volna, nem.
így történt, hogy reggelire lenyomtam 3 krumplis pogácsát by Fornetti,  később a kávéhoz egy vajas pogácsát by kiskunfélegyházi pékség, ebédre egy kábé 2,5x7 centis - nem hazudok, ekkora volt!! - rostonsült csirkét harapdáltam, no meg a körmöm, mert még éhes valék, így hát előkerült a zabkeksz, sikerült elmajszolnom a guriga 2/3-át. 
szerencsére a délután nagy részét bével töltöttem a könyvtárban, így ott csak pisilnem kellett, ennem nem lehetett mit,  ellenben a Grecsó-előadás után egy kapucsínóra (cukor nélkül és tejhabbal) elcsábultam... de jó volt. nem is maga a kávé, bár az is fiiinom volt, hanem  a kávézás rítusa, az együttkávézás együttléte. na.


otthon 2 tükörtojást nyomtam le erős zöldpaprikával és  paradicsommal.
... hmmmmm. sőt khhmm! nem tudom, mennyi kalóriát vittem be, hiszen tkp. azokat eddig se számoltam, de sejtem, hogy némileg többet, mint lehetett volna.
sebaj.  sebaaaaaaaj? dehogynem. az elkövetkező napokban belehúzok...! 
mert úgy akarom.  


folyadék: 2,2 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése