2012. június 23., szombat

27. nap: általános 2.

R: 10 dkg gépsonka, 10 deka paradicsom
délelőtt: 1 db körte
E: Paradicsomos, póréhagymás csirkemell, gombás pennetészta
(695 kcal)
Koleszterin: 70 mg
Fehérje: 49 g
Zsír: 19,3 g
Szénhidrát: 88,6 g
elfelezem, és kétszerre eszem meg, mondjuk, a másik felét délután
Vacsora: vaníliás joghurt (mivel ilyent már nem lehet kapni, vagy egy kekszes görög joghurt lesz, vagy pedig megeszem egy sima natúr joghurtot.

update:
12-kor ébredtem. mi következik ebből? igen. hogy nem ettem sem reggelit, sem délelőttit, hanem egyből az ebéddel kezdtem.igaz, megittam előtte kb. fél liter almaecetes vizet (nem azért, mert "fogyaszt", hanem mert ebben hőségben csak ez oltja a szomjamat).
E: amit fentebb írtam + talán 1 deci csontleves sok sárgarépával + 1 műkávé
vacsora: 1 pohár natúr joghurt

folyadék: 4,8 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése