2012. június 24., vasárnap

28. nap: általános 3., jelszó: csak rugalmasan! :)

Reggeli: a sillabusz szerint zabkorpás tej (1,5 deci 0,1%-os zsírtartalmú tej + 1 evőkanál zabkorpa, reszelt citromhéj, fahéj - ezeket felforralni)
én nem szeretem a tejet, ezért beáztattam előző este 1,5 deci vízbe 1 evőkanál zabkorpát + 1,5 evőkanál zabpelyhet, reggel teszek hozzá fahéjat + citromlevet
Ebéd: káposztaleves tetszőleges mennyiségben
          + roston gombás csirke (20 deka csiperkegomba, 1 kis fej vöröshagyma, só, bors, petrezselyemzöld    párolva, mindezt 15 deka csirkemellfilébe göngyölve roston megsütni) + 20 deka párolt zöldbab
Vacsora: 1 alma

update:
az ebédem eléggé fura lett, mert kívántam a levest, de nem volt időm megfőzni a káposztalevest, no és káposzta sem volt hozzá...
viszont találtam egy zacskós fokhagymalevest, elkészítettem (egész jó volt)

a roston gombás csirkéből "csak" a csirke hiányzott, tehát abból főztem, ami volt itthon.
jelszó: csak rugalmasan! :) 
tehát 120 grammos csiperkegomba-konzerv + felkockázott kis fej hagyma + cikkekre szabdalt közepes paradicsom + icipici olajon megpároltam az egészet (pontosabban "zsírjára" sütöttem), tettem hozzá egy erőspaprika-csutkát, egy doboz (nettó 220 gramm) vajbabot. mindez szépen beterítette a serpenyőt. már majdnem hozzáfogtam az igen finom illatot árasztó éteknek, ám hirtelen ötlettől vezérelve ráütöttem egy tojást, és megvártam, míg megdermed-megsül-megfő a tetején.
só és bors + őrölt pirospaprika is került az edénybe.
bevallom, régen ettem ennyire finomat.
(megjegyzem, a zuram mellettem a borsópörköltet nokedlival termelte befelé, de elismerően csettintett, mikor érzékelte az én kajámat!)

vacsorára 1 alma: OK!
bár megkívántam az ebédről maradt borsópörköltet, amint a zuram kanalazta, de nem voltam éhes, így fel sem merült bennem, hogy akár egy falatkát is kérjek... :)

folyadék: 6 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése