2012. június 29., péntek

pihenőhét 5. nap

R: gyümölcs, szerintem banán
E: Indiai zöldséges sült tészta (csirkemelles)
571 kcal
Koleszterin: 84 mg
Nátrium: 623 mg
Fehérje: 34,6 g
Zsír: 12 g
Szénhidrát: 80,3 g
U: ha marad a tésztából, megeszem + műkávé
V: 1 alma
update:
az a mai menüből csak a reggeli volt a tervezett. bár nem egészen.
reggel  még meglehetősen zombi üzemmódban magamba tömtem egy banánt, majd visszafeküdtem aludni.
de valahogy nem volt igazán pihentető, így csak forgolódtam, és fél tizenkettőkor tök fáradtan kikászálódtam az ágyból. a reggeli rutin után kissé magamhoz tértem, megettem egy banánt (a másodikat).
az ebédem a munkahelyemre érkezik, ám ma szabadnapos vagyok, de a zuram fél 4-ig dolgozik, megkértem, hozza haza, majd megeszem "uzsonna-vacsorára".
ehhez képest fél hétkor ért haza...
annyira éhes voltam már, hogy 5 óra körül megettem 1 Neptun márkájú tonhalkonzervet mexikói ízesítéssel. tán összesen 15 deka a mexikóiságokkal együtt + tettem hozzá egy kis doboz Bonduelle bébirépát + pár karika erős zöldpaprikát.
éhes voltam.
mondjuk, annyira nem lakhattam jól, mert miután a zuram hazaért, kb. 7-kor szerintem max. 5 perc alatt felfaltam a  (most is nagyon finom, egyszer már rendeltem ilyet!) tésztát, és "érdekes módon" jóllakottnak éreztem magam, főleg a zurammal elköltött kávézást követően.
V: 1 joghurt  

folyadék: 5,5 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése