2012. június 16., szombat

20. nap, szombat: általános 11.

R: 20 deka nyers ananász (na ezt most biztosan nem eszem, mert nem vettem)
E: francia hagymaleves, töltött karalábé (10 dg darált csirkemell, 1evőkanál zabkorpa, 1 tojás, fűszerek 30 dkg karalábéba töltve és megsütve
V: 1 alma vagy narancs

Update:
R: egy darab banán
E: na ez egy kicsit teljese másképp lesz gyakorlatilag ugyanaz, mint az adott menüben. ugyanis a karalábé enyhén szólva is fás volt, és érdekes módon fövés közben még több szálka került bele, ezért nem  a szokásos módon (bél kivájatik.. stb.), hanem a kevésbé fás részeket kidaraboltam, és hozzátettem a tölteléknek szánt masszához, jól átpirítottam, és szerintem sokkal finomabb lett, mint a hagyományos töltött karalábé!
+ 1 acskós műkávé
V: 1 db közepes méretű (és igen savanyú) narancs

Folyadék: kb.4,5 liter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése