2010. június 16., szerda

10. nap: zöldségnap - 4. kör

nyers vagy párolt zöldségek tetszés szerinti mennyiségben

 update: a nap ismét pogácsával indult, a zuram a hibás, mért vesz mindig finom friss és jó illatú pogácsát? (de ma csak két darabot ettem meg, ez is haladás!)


viszont olyan ebédet-uzsonnát-vacsorát rittyentettem, hogy ihaj! nevezetesen 1 nagy fej karalábé + 1 turcsi orrú sárgarépa + fél erős paprika összevagdosása után az elegyet rádobtam egy kis olajra, pároltam rajta, felöntöttem egy icipici (kábé max. fél deci) vízzel, és addig pároltam, míg az egész oda nem égett elfőtte a levét, de nem lett vajpuha, sőt! "ressre" akartam, és sikerült. nagyon nyammi  finom lett! ezzel a mennyiséggel egészen este tízig elvoltam, viszont akkor muszáj volt meginnom egy vaníliás-meggyes tejitalt... jogurtot vagy mifenét!


folyadék: 4 liter 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése